Friday, February 11, 2011

cute fesyen ?

fesyen ? biase kita dapat tengok fesyenfesyen pelik dan comel sekarang ni . semua sebab pereka fesyen negara sekarang suka memikirkan fesyen yang out of the box . woah ! aku suke tuu . haha . yelaa , at least kite takde la ketandusan idea kan even sekarang banyak fesyen yang kembali ke zamanzaman dulu . hehe . perempuan selalu sangat pentingkan fesyen pakaian terkini . sebab apa ? sebab dorang tak suke dilabelkan sebagai ketinggalan zaman . macam aku jugak tapi aku sangat suke kan pakaian wargawarga korea nih . hehe . comelcomel betul bajubaju dorang . bagi aku pakaian dorang sangat comel dan simple tetapi sangat menarik minat mata kita untuk melihatnya . eceh ! haha . orayte lah . baju blouse yang agak labuh dan pakai legging (taktau lah betol ke tidak ejaan nya) kan cantek . simple jek aku tengok . grr , geram aku tengok . haha .



antara contohcontoh pakaian yang aku suke tengok dorang pakai . apa ? kenapa aku suke TENGOK dorang pakai ? haha . korang nih , of course lah sebab kalau aku yang pakai cofirm buruk jadiknya nanti . haha . silapsilap korang semua tak sanggup nak tengok aku berpakaian seperti merek ni . sebab tu lah aku kate aku sangat suke melihat pakaian dorang . itu baru baju . belom lagi part kasut dengan beg . peh lagi lah pelikpelik design dea . sampai kalau aku nak beli , aku terpakse piker due tige kali . haha . kenapa ? sebab terlalu over kalau kite pakai . tapi lawa kalau kita pakai sesuai untuk ke majlis or wild party kan . kahakah . apesal ? korang tak percaye ke ape yang aku cakap kan nih ? korang tak caye ? haa , sini meh , aku upload kan gamba kasut yang aku kate over siket tu . hehe .


haa , sekarang cube korang tengok kasutkasut tu , tak ke tinggi gila dan tak ke over siket ? over jugak kan . haa , tu laa , aku kate tadi tak mau percaye kan . haha . kasut kasut ni dah la begini harge nya pon bukan lah murah . mahal ! so bagi mereka yang mampu dan ade tujuan yang sesuai nak gune kasut ni . bole lah beli kott . haha . beg pulak ? aik ? korang nak tengok beg pulak ke ? aiseh korang ni ~ haha . kejapp aku upload yekk ~



haa , kalau nak tauk . yang aku upload ni semua begbeg louis vuitton tau ! haha . aku teringen sangat nak beli beg gini tapi apa kan daye . hanya mampu melihat orang pakai dan berangan nak pakai cam gitu jugak . sebab nye harga satu beg jek dah bape ribu . haiss , tak payah lah kott aku nak beli . haha . oke lah . aku rase korang pon ade jugak fesyenfesyen terkini tang korang suke kan . kalau korang suke , korang beli jekla , tapi tu pon kalau korang mampu untuk beli . yelaa . tak payah nak membazer dalam berfesyen nih . haha . apeape pon pade aku , fesyen ni sebenarnya dah sebati dalam hidup kita . see you :)

No comments:

Post a Comment