Wednesday, March 9, 2011

hati gundah :)

hari ni , da habes test tapi untuk FIRST test lah . dalam banyak banyak subjek yang aku jawab , PHYSICS lah yang paleng susah bagi aku . fuh , soalan dea killer betol laa . aku dah lah tak pham ape ape ann , tbetbe soalan dea diluar jangkaan aku . HAHA . itu mesti FAIL tuu . nak buat cmne kan ~
ap ? korang engat aku sorang je ke ? kawan kawan aku yang lain pon same jugak lah . dorang pon ad jugak tinggal soalan tp bape banyak tuu tktau lah . aku ad due soalan yang tak jawab sebab tktau nak HENTAM ape lg . HAHA ! korangkorang jgan la pulak ikot aku nih . hehe . sejaksejak ni aku dah jarang gune phone sbab tktau nk textng siape kan . so aku terpakse lah untuk tidak menREPLY textng korang . maaf ye . tyme aku ad credit korang tknak text tp bile tyme aku tkde credit ehh , ramai pulak tu yang text aku . pening aku camni .

hati aku gundah sedikit malam ini . kerana ape ? kerana aku terasa nak makan MD pulak . haha . apesal ntah aku pon tktau . padahal dah makan dah mnggu lepas . haiss , korang ade jawapan tak kenape ? kalau ade , nnati inform ak eh , kenapa . hehe . mane lah tahu kan kalau tibe tibe ade di antara korang yang sudi nak belanje aku MD . aku alu alukan . haha . al-maklumlah , malas nak keluar duet sendirik ~

kepada nur syamimi binti mohd hafiz , aku harap kau dapat lah tabah kan hati kau dalam menghadapi dugaan hidup . yang pergi tu biarlah dea pergi , kita yang masih hidup ni perlulah sentiase mendoakannya . so, after ni , if kau ad masalah jgan la pulak kau segansegan nak cerita kat aku eaa . insyaallah , mane yang aku bole tolong tu aku tolong okay ~

No comments:

Post a Comment